Около 600 заведения прегърнаха „висящата” идея

Около 600 търговски обекта вече са част от инициативата за предлагане на „висящи” продукти, чрез която хора с по-големи възможности купуват например кафе за себе си, но плащат две или повече, които получава някой в нужда, съобщи в свой репортаж Нова телевизия. „Не очаквахме идеята да добие толкова голяма популярност”, каза в ефира на предаването „Събуди се” Анастасия Карнаух, един от администраторите на страницата на „висящо кафе” в социалната мрежа Фейсбук. Тя се похвали с това, че инициативата вече и собствен сайт. Анастасия Карнаух обаче бе категорична, че резултатите от каузата ще могат да се отчетат след около година, когато ще се види колко от заведенията са запазили интереса си към идеята.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.