Столична община пусна безплатно приложение за сигнали


Столичани могат да използват безплатното мобилно приложение на платформата на Столична община за подаване на сигнали – call.sofia.bg.
Приложението – Call Sofiа – Контактен център на Столична община е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store.
Приложението е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация в него.

Гражданите могат да изпращат към Столичната община
сигнали от неспешен характер за отклонения в градската
среда по типове.

Заради обстановката в страната има и специална секция
“Covid-19” за подаване на сигнали за нарушения на
въведените противоепидемични мерки за територията на
Столична община.

В мобилната версия на Контактния център е добавена и
функция за подаване на заявления за доброволческа
дейност в борбата с Covid-19, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

Контактният център на Столична община е платформа създадена в края на 2014 г. Тя предлага на потребителите си възможност за подаване на сигнали от неспешен характер. Работи непрекъснато 24/7, като освен чрез електронно подаване, потребителите могат да се обаждат и сигнализират за нередности на нашите оператори на тел. 0700 17 310.
Подадените сигнали през платформата са 197 829 от създаването й досега.
Подавайки сигнал през нея всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината.
Платформата е интегрирана с административно-информационната система на общината.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.